Udstillerkontrakt Stenmessen Fyn

Stande på minimum 2 meter bord, kan bookes af firmaer eller privatpersoner ved at benytte online tilmeldingen [LINK]

Bindende aftale om deltagelse på messen anses som indgået, når udstiller har udfyldt og indsendt tilmeldingsformularen via websiden og har fået bekræftelse herpå.

Priser:

  • Ingen opkrævning/fuld returnering af betaling (minus evt. bankgebyr) i tilfælde af Covid-19 begrundet aflysning.
  • Mindste køb for standplads er 2 m. Et bord er 2 meter langt og 0,80 eller 1 meter dybt.
  • Standlejen udgør 360,00 kr ( 450,- incl. 25 % moms) pr. løbende meter i overalt i hallen. Ønsker vedr placering opfyldes efter først til mølle princippet. Ønsker skrives i rubrikken “Bemærkninger”.

Efter tilmelding fremsendes faktura i løbet af september eller hurtigst muligt, lejen forfalder til betaling 1. oktober.

Fortrydelsesret:

  • Ved afmelding senest 60 dage inden messen faktureres intet.
  • Ved afmelding 60 til 30 dage før messen opkræves 50% af lejens pris.
  • Ved afmelding mindre end 30 dage før messen er det fulde lejebeløb forfaldent.
  • Overholdes ovenstående ikke vil det betyde udelukkelse fra deltagelse på Stenmessen København – Fyns Stenmesse – Aarhus Sten- og Smykkemesse samt Sønderjyske Sten- og Smykkemesse.

Kontrakten giver udstilleren ret til: Salg af sten, mineraler, fossiler, (sten) gaveartikler, slibemaskiner, slibetilbehør og andre genstande der må opfattes som samhørige med disse kategorier. Standopbygningen består af borde på 2 x 0,8 -1 meter. Mindst en tilgængelig stikkontakt (indenfor 15 meter ). Strømforbrug (Max. 80W per meter bord, men benyt gerne LED lys).

Udstiller er selv ansvarlig for følgende: – Lys og forlængerledning samt ophængning af udleverede firmanavn og standnummer.   Gulvet i hallen må ikke beskadiges. Undgå at trække og skubbe kasser mv. på tværs af gulvet, benyt sække- eller perronvogn. Skader skal rapporteres til arrangøren.  Messeplanen, med placering af udstillerne vil være tilgængelig online inden messen og vil ligeledes blive ophængt på adgangsdørene til hallen.

Ændringer i bordopstillingen og etablering af “workshop” eller demonstrationer kan kun ske efter samråd med arrangøren, men vi hilser det meget velkommen (kontakt os her). Vi ønsker at skabe de optimale muligheder for alle udstillere og er meget modtagelige overfor forslag og ideer til ændringer, men ingen udstiller må forvente, at her-og- nu- ændringer kan gennemføres på stedet.  

Der må ikke påbegyndes nedtagning af stand før kl. 17.00 søndag. Dette punkt skal overholdes, idet de besøgende betaler entré og kvaliteten af messen skal fremstå optimal fra start til slut.

Der vil være nattevagt tilstede i hallen, fredag til lørdag og lørdag til søndag. Ansvaret for udstillers varer og udstillede genstande påhviler udstiller selv under hele messen og udstiller er selv ansvarlig for erhvervs- ansvarsforsikring.  

Tidsplan:

  • Betaling af stand 1. oktober
  • Fredag d.5. november Kl. 15.00 – 24.00: Opsætning af stand.
  • Lørdag d. 6. november kl. 7.30 – 9.45: Opsætning af stand – Kl. 9.45: Vi mødes ved børneområdet og ønsker hinanden god messe. Kl. 18.15: Vi mødes ved børneområdet  og nyder et glas rødvin, hvidvin eller rose. Kl. ca. 19.15: Middag og hyggeligt samvær for udstillere der er tilmeldt udstillermiddagen.
  • Søndag d. 7. november Kl. 20.00: Alle skal nu være ude af hallen – På gensyn næste år!

Stenmessen er åben for publikum Kl. 10.00 – 17.00 om lørdagen og kl. 10.00 – 17.00 om søndagen.

Shopping Cart
Scroll til toppen